Bestilling og leveringsbetingelser

Bestilling og leveringsbetingelser

1. Bestil

2. Betalingsbetingelser og leveringsmetoder

3. Gebyr for ikke-udløste pakker

4. Leveringstid og omkostninger

5. Returret

6. Garanti

7. Nøjagtighed af oplysninger

8. Udskrivning

9. Force Majeure

10. Told & moms

11. Fortrydelsesret og fritagelse for dette og åbent køb.

1. Bestil

Kunden kan bestille produkter fra vores lager i Finland.

Bestilling af varer kræver ikke registrering af en ny konto. Kunden kan foretage et køb ved at tilføje produkter til indkøbskurven med knappen "Tilføj til indkøbskurv".

Klik videre fra kassen, indtil købet er gennemført og sidste klik på knappen "tilbage til webshoppen"

BEMÆRK! Bemærk, at du har modtaget en bekræftelses -e -mail til din indbakke, efter at du har gennemført købet. Hvis du ikke har modtaget denne e-mail, skal du kontakte kundeservice via kontaktsiden.

Kunden er ansvarlig for at sikre, at oplysningerne ved bestilling er korrekte. Ved bestilling skal kunden oplyse om fornavn, efternavn, gadenavn, postnummer og e-mail-adresse. Når kunden vælger en faktura som betalingsmetode, skal kunden også angive et personligt identitetsnummer i det angivne felt.

Hvis kunden er under 18 år, skal der indhentes en værges samtykke til bestilling af varer. I dette tilfælde skal ordreformularen indeholde værgerens navn og også hans / hendes e-mail-adresse. Kundeoplysninger holdes strengt fortrolige og videregives ikke til tredjemand.

2. Betalingsbetingelser og leveringsmetoder

Der er mange betalingsmetoder i vores webshop. Hvis en kunde vælger at betale via bankoverførsel / bankoverførsel, sendes en faktura via e-mail. Fakturaen ledsages af et referencenummer, der skal bruges til betaling. Betalingen registreres først, efter at vi har modtaget betalingen via referencenummeret, som er en reference til ordren. Alle andre betalingsmetoder registreres direkte, og kunden modtager en ordrebekræftelse direkte til e-mailen.

Kundens ordre behandles først, når betalingen er registreret. Hvis kunden vælger at betale med en Klarna -faktura, opkræver vi et gebyr på 29 SEK for fakturaen.

Alle leverancer til en værdi af mindre end cirka 200 SEK (20 €) sendes med et uregistreret pakke -id. Alle leverancer for mere end 200 SEK sendes med et registreret pakke -id. Hvis pakkerne sendes på forskellige datoer, kan billigere produkter fra en dyrere ordre dog sendes med et uregistreret pakke -id. En pakke med et uregistreret pakke -ID tager normalt et par ekstra dage at ankomme. Et registreret pakke -id gør din pakke søgbar, og du kan spore den på ruten fra forskellige sporingstjenester.

Ved levering med et registreret pakke -ID modtager kunden pakken fra den nærmeste agent. Hvis dette ikke sker, sendes pakken tilbage til os efter cirka 2 uger. Det er undertiden muligt at forlænge pakkens varighed ved at kontakte agenten. Vi forbeholder os retten til at opkræve et gebyr til kunden for uindløste pakker. (Læs mere under punkt nummer 3). Kundekreditter bruges altid primært til at betale for enhver forsendelse for pakker, der returneres, men hvis der ikke findes kundekreditter, eller hvis de ikke svarer til beløbet, kan en ekstra betaling være relevant for at vi kan sende pakken igen. Hvis kunden foretrækker at annullere ordren, trækkes gebyret for en uindløst pakke fra det refunderede beløb.

Desværre sker det nogle gange, at DHL / Bussgods ikke sender en meddelelse om, at pakken er ankommet, men vi udskriver i vores e -mails, at pakken skal spores af kunden selv, og vi leverer både pakke -ID og de fleste sider for at spore pakke fra, samt info om, hvordan du som kunde skal gå frem.

3. Gebyr for ikke-udløste pakker

For ikke-udløste pakker forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 95 SEK for pakker med en produktværdi på mindre end 700 SEK. For pakker med en produktværdi, der overstiger 700 SEK, forbeholder vi os retten til at opkræve et gebyr på 395 SEK.

Husk derfor altid at afhente din ordre, inden den returneres.

4. Leveringstider og omkostninger

Når betalingen er registreret, begynder ordrebehandlingen. Ordrebehandlingstiden er normalt 1-3 dage, men i nogle tilfælde kan det tage længere tid, hvis produkterne ikke er på lager.

Produkter i vores præsalgssortiment er ikke inkluderet i den normale håndteringstid. Hvert specifikt produkt før salg har en estimeret ankomsttid til vores finske lager, og denne dato er skrevet i produktbeskrivelsen. Dog kan der opstå forsinkelser, og vi forbeholder os retten til at ændre disse datoer, hvis vi oplever forsinkelser i vores leverancer.

Leveringstid normalt 4-6 hverdage, men nogle postnumre i Sverige tager længere tid at nå. Postnummerene der starter med: 62 og 83-99 tager normalt 5-8 arbejdsdage at nå.

Leveringspriser:

Forsendelsesprisen er 29 kr. Hvis du bestiller for mere end 700 SEK, er forsendelse gratis.

Ulefone er ikke ansvarlig for leveringsforsinkelser eller fejl fra tredjepart (f.eks. Mail- eller rederier, Finnair / SAS -strejker osv.)

5. Returret

Alle produkter i Ulefones sortiment har en returret og kan returneres inden for 30 dage fra den dag, levering blev modtaget af kunden. Det returnerede produkt skal være intakt, emballagen ubrudt og indeholde alt, hvad der fulgte med forsendelsen (f.eks. Driver -cd, kabler og andet tilbehør), medmindre andet er aftalt. For at returneringen skal godkendes som et 30-dages åbent køb med refusion til en bankkonto, skal produktet være ubrugt, uændret, i salgbar stand og helt uden fejl. Hvis produktet er defekt, eller i tilfælde af en garantisag, refunderes beløbet kun som kundekreditter eller som et nyt tilsvarende produkt. Hvis et nyt tilsvarende produkt ikke kan leveres, betales beløbet tilbage til kunden.

Alle former for kundereturering foretages til returafdelingen / serviceafdelingen i Finland, og der må ikke foretages nogen som helst returnering, før kunden først har kontaktet kundeservice. Kundeservice giver instruktioner og adresse, som kundens retur skal sendes til. Ingen pakker må sendes tilbage til afsenderen uden først at kontakte kundeservice.

Meddelelse om garantispørgsmål og åbent købsretur skal altid ske på forhånd via vores kontaktside. Hver retur skal pakkes omhyggeligt. Ved emballering af mere følsomme komponenter bør der anvendes bobleplast eller lignende egnet emballagemateriale. Vi kræver også, at alt, der fulgte med produktet, returneres, såsom tilbehør, specifikationer, manualer og original emballage. Pakken skal også indeholde en udfyldt returformular, der hentes fra kundeservice.

Kunderetur, der rapporteres inden for 30 dage efter, at kunden modtog produktet, sendes tilbage til os, efter at kunden har kontaktet kundeservice og modtaget instruktioner.

Alle kunders returnering betales primært af kunden selv. Et 30 dages åbent køb giver ikke gratis returret, og retur betales altid af kunden selv. Vi refunderer ikke kunden for gebyrer, som rederiet opkræver. I tilfælde af en garantisag er Ulefone ansvarlig for forsendelse både til serviceafdelingen og tilbage til kunden. Urimeligt høje forsendelsesgebyrer refunderes ikke. Kontakt kundeservice, hvis du er i tvivl, så hjælper vi dig.

Ulefone eller Ulefones partnere indløser ikke pakker / forsendelser, der er blevet sendt til os som kontant ved levering, og vi accepterer ikke returnering uden forudgående aftale med kundeservice. Alle returneringer betales af kunden selv. Hvis det er et garantiproblem, sender Ulefone naturligvis det nye eller reparerede produkt helt gratis til kunden.

6. Garanti

Garantien dækker kun produkter, der er blevet brugt i overensstemmelse med producentens anbefalinger og instruktioner. Hvis forkert brug forårsager skade på produktet, dækkes garantien ikke af Ulefone.

Skader forårsaget af software, vira, strømafbrydelser, torden, produktmisbrug eller andre fejl i at følge de medfølgende instruktioner, herunder installationsfejl eller fysisk skade på kunden, dækker ikke reparationer under garantien. Produktet skal altid oplades i en jordet stikkontakt.

Brug af tilbehør eller programmer, der øger ydeevnen for forskellige komponenter, får garantien til at udløbe. Medmindre det specifikt er angivet, er Ulefone ikke ansvarlig for kompatibiliteten mellem programmerne eller enhederne.

Garantien dækker normalt ikke slid, korrosion, oxidation, rust og naturskader. Garantien dækker ikke skader på produktets yderside, såsom ridser eller blegning.

Medmindre det udtrykkeligt er angivet, er Ulefone ikke ansvarlig for kompatibiliteten af ​​software eller andre enheder.

Garantien gælder heller ikke for fejl eller skader forårsaget af force majeure (f.eks. Jordskælv, brand, lyn og ustabil strømforsyning). Garantien dækker ikke længere produkter, der er repareret alene.

Telefoner købt hos autoriserede forhandlere og Ulefone Sweden har 24 måneders garanti. Tilbehør købt hos autoriserede forhandlere og ulefone.dk har 6 måneders garanti.

7. Nøjagtighed af oplysninger

Ulefone er ikke ansvarlig for nøjagtigheden af ​​de produkttekniske oplysninger og forbeholder sig retten til at ændre oplysningerne. Bemærk også, at billeder af produkter og produkternes tilbehør på vores websted kan afvige lidt fra det produkt og dets tilbehør, der sendes.

8. Udskrivning

Ulefone er ikke ansvarlig for følgeskader, der opstår ved brug af produkterne, som f.eks. en skade / kollision, der er opstået ved brug af bakkamera, eller en alkoholmåler, der har forårsaget en bøde.

9. Force Majeure

Ulefone forbeholder sig retten til at fortryde købet, hvis prisen indeholder den forkerte pris, eller hvis leverandøren ikke er i stand til at levere bestilte produkter inden for rimelig tid. Med en rimelig tid betragtes 30 dage.

10. Told & moms

Fra vores lager i Finland kan du bestille produkter uden at skulle tænke på moms og ekstra gebyrer, da alle vores leverancer har moms inkluderet i prisen. Derudover har du normalt pakken inden for 4-6 hverdage.

11. Fortrydelses- og fritagelsesret for dette og åbent køb

14 dagars ångerrätt gäller vid köp från Ulefone.
Ångerfristen på 14 dagar börjar gälla från och med dagen du har mottagit produkten eller väsentlig del av denna. Observera att det finns undantag gällande ångerrätt, bland annat för produkter som av häloskäl säljs i försluten förpackning. Det gäller exempelvis in-ear-hörlurar, CD-CD/DVD-skivor med bruten försegling, rakapparater, tandborstar och liknande. Om du vill använda dig av ångerrätten så vänligen kontakta vår kundtjänst för vidare instruktioner.