Fortrolighedspolitik

Fortrolighedspolitik
Opdateret 2019-10-23

Vi hos Ulefone ønsker, at du skal føle dig tryg, når du giver os dine personlige data. Vi overholder derfor gældende love og regler for at sikre, at dine personoplysninger behandles korrekt. I denne privatlivspolitik kan du læse mere om, hvordan vi opbevarer dine persondata, hvordan dine persondata kan bruges og dine rettigheder.


Persondataansvarlig
e-ville.com distribution Oy

Organisationsnummer: 26275213

Adresse: Yhdystie 1, 04600 Mäntsälä


Hvorfor opbevarer vi personlige data?

Vi indsamler persondata fra vores kunder til normal brug i kundeforholdet. Retsgrundlaget for behandling af personoplysninger er aftalen mellem dig og os og de tilhørende lovbestemte rettigheder og forpligtelser. Udlevering af personoplysninger er en forudsætning for indgåelse af en kontrakt og dermed et kommercielt forhold.

Vi indsamler også personoplysninger til markedsføringsformål baseret på det førnævnte kundeforhold. Vi kan bruge dine personlige oplysninger til automatisk profilering, så du kan modtage personlige produktanbefalinger baseret på din købshistorik. Dine data kan blive brugt anonymt til at forbedre hjemmesidens ydeevne og kvalitet.

Dine rettigheder

Inden for rammerne af EU's privatlivslovgivning har du følgende rettigheder i forhold til opbevarede personoplysninger:

Retten til at verificere dine personoplysninger og indholdet af registret
Ret til at rette oplysninger
Ret til at begrænse behandlingen (f.eks. kan du nægte markedsføring)
Ret til at gøre indsigelse mod behandling
Ret til at fortryde samtykke (du kan f.eks. afmelde nyhedsbrevet)
Hvor længe opbevarer vi dine data?

Netbutik i 5 år
E-mail-arkiv i 7 år
I regnskab i 7 år
Bemærk venligst, at vi kun må slette registeroplysningerne, hvis vi ikke har nogen juridisk forpligtelse til at fortsætte med at opbevare dataene. Eksempelvis kan en lovbestemt forpligtelse være, at kvitteringer, kvitteringer og andre bilag ifølge bogføringsloven skal opbevares i en vis periode efter købet er gennemført.
Hvem har adgang til mine data?

Adgangen til dine personoplysninger er begrænset til medarbejderne og vores samarbejdspartnere i tilfælde, hvor der er behov for persondata.
For eksempel:

Vores medarbejdere
Betaling betyder at behandle ordrebetaling
Posthuse og logistikvirksomheder, der leverer din ordre
Revisionsfirmaer og revisorer, der administrerer virksomhedens regnskaber
IT-udbydere, der vedligeholder vores hjemmesider
Vi indsamler kun personoplysninger til ordrebehandling og kundestyring, hvoraf en del er markedsføring. Sammen med vores partner VE indsamler vi persondata, der kan bruges til markedsføring, som vi har defineret i vores egen og VE's privatlivspolitik. Vi sælger ikke personlige oplysninger, vi indsamler. De videregives heller ikke unødigt til tredjeparter.

Hvis du har betalt via Paytrail, vil Paytrail indsamle IP-adresse, betalingsmetode og betalingsdato i forbindelse med betalingstransaktionen. Læs mere om Paytrails privatlivspolitik: https://www.paytrail.com/da/data-privacy-notice


Er mine data sikre?

I vores netbutik bruger vi opdaterede og moderne sikkerheds- og krypteringsteknikker for at sikre vores kunders integritet og også sikre oplysningerne i vores register.

Har du nogen spørgsmål? Tøv ikke med at kontakte os.