Felsökning
JEG KAN IKKE FORETAGE ELLER MODTAGE OPKALD
Opkald virker nogle gange ikke på alle telefoner på trods af en fungerende forbindelse. Så kan du opleve, at du ikke får et signal eller information om, at nogen har forsøgt at ringe til dig.
1. Løsningen er at lade opkald gå over en normal GSM-forbindelse:
Indstillinger -> Mere -> Mobilnetværk -> Forbedret 4G/5G -> Fra
2. Hvis du stadig ikke kan foretage opkald, skal du tvinge din telefon til at bruge en 3G- eller 4G-internetforbindelse:
Indstillinger-> Mere -> Mobilnetværk -> Foretrukket netværk > 3G lr 4G
MIN ENHED VIL IKKE FORBINDES TIL NETVÆRKET
1. Tjek, at telefonen ikke er i flytilstand, og at mobilnetværket er aktiveret.
2. Sørg for, at du har et SIM-kort i, og at det er korrekt installeret. Hvis din enhed understøtter to SIM-kort, kan du prøve at indsætte SIM-kortet i begge slots.
3. Sørg for, at SIM-kortet er låst op efter genstart. For at sikre dette, ring til et hvilket som helst nummer.
4. Sørg for, at SIM-kortet fungerer, prøv med et andet SIM-kort eller med dit SIM-kort i en anden telefon
5. Genstart enheden, og prøv at oprette forbindelse til internettet igen.
6. Kontakt din operatør for at sikre, at fejlen ikke ligger der. Hvis problemet fortsætter, skal du følge disse trin for at nulstille din telefon til fabriksindstillinger. Fejlen kan være softwarebaseret og kan løses ved at nulstille softwaren til fabriksindstillingerne. Glem ikke at sikkerhedskopiere din telefon, før du udfører en fabriksnulstilling.
7. Hvis problemet fortsætter, og garantien er gyldig, skal du kontakte Ulefone-service eller din forhandler. Når du kontakter kundeservice, så fortæl os præcis, hvad der er galt, hvordan problemet startede, og hvilke skridt du har taget for at sikre, at problemet er korrekt fejlfindet.
MIN FORBINDELSE ER SVAG ELLER JEG HAR INGEN FORBINDELSE TIL NETVÆRKET
1. Sørg for, at din operatør har god forbindelse til det område, hvor du vil bruge netværket.
2. Fungerer andre telefoner normalt i området?
3. Genstart enheden.
4. Hvis internettet ikke fungerer med 4G eller holder op med at fungere, skal du skifte til et 3G-netværk, så din telefonforbindelse ikke varierer mellem netværk:
Indstillinger-> Mere -> Mobilnetværk -> Foretrukket netværk > 3G
5. Kontakt din operatør for at sikre, at fejlen ikke ligger der. Hvis problemet fortsætter, skal du følge disse trin for at nulstille din telefon til fabriksindstillinger. Fejlen kan være softwarebaseret, og fejlen kan rettes, når softwaren nulstilles til fabriksindstillingerne. Glem ikke at sikkerhedskopiere dine telefondata, før du udfører en nulstilling
6. Hvis problemet fortsætter, og garantien er gyldig, skal du kontakte Ulefones service eller din forhandler. Når du kontakter kundeservice, så fortæl os præcis, hvad der er galt, hvordan problemet startede, og hvilke skridt du har taget for at sikre, at problemet er korrekt fejlfindet.
MIN BLUETOOTH / WIFI / GPS HAR PROBLEMER
1. Sørg for, at Bluetooth / Wifi / GPS er aktiveret i både din telefon og den enhed, du opretter forbindelse til.
2. Genstart telefonen, og opret forbindelse til den Bluetooth-enhed, du vil oprette forbindelse til.
3. Hvis forbindelsen ikke virker, skal du deaktivere forbindelsen og oprette forbindelsen igen:
Wifi: Indstillinger > Netværk og internet > Wifi > Forbindelsesnavn > Glem
Bluetooth: Indstillinger > Forbundne enheder > Forbindelsesindstillinger > Bluetooth
4. Hvis Bluetooth ikke virker på din enhed, selvom den er tændt, skal du også slå GPS til. På nogle modeller virker Bluetooth kun, hvis GPS er tændt samtidig.
5. Hvis forbindelserne stadig ikke forbindes med den valgte enhed, skal du sørge for, at enheden fungerer sammen med andre enheder. Hvis enheden ikke parrer med andre enheder, kan problemet skyldes telefonen. Hvis din telefon fungerer med andre enheder, er der sandsynligvis et problem med den anden enhed, eller enhederne er inkompatible (Bluetooth-version understøttes ikke eller lignende problemer)
6. Hvis problemet fortsætter, og garantien er gyldig, kan du kontakte Ulefone-service eller kontakte din forhandler. Når du kontakter kundeservice, så fortæl os præcis, hvad der er galt, hvordan problemet startede, og hvilke skridt du har taget for at sikre, at problemet er korrekt fejlfindet.
